.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از تهدید وزیر از سوی مصطفی کواکبیان نماینده سمنانی ادوار تهران ؛
اخطار رودرروی نماینده ساری به وزیر نیرو برای توقف سد فینسک!
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی نماینده ساری در دیداری با وزیر نیرو خطرات جدی احداث سد فینسک را متذکر شد و خواستارتوقف آن شد .
اخطار رودرروی نماینده ساری  به وزیر نیرو برای توقف سد فینسک!

به گزارش شمال نیوز، نماینده مردم ساری و میاندورود روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه با  محرابيان وزیر نیرو دیدار کرد و در مورد تبعات ناشی از احداث سد فینسک بر منابع آبی مازندران و توقف آن اخطار جدی داد.

 

نماینده مردم مازندران در این دیدار ابتدا مسائل مرتبط با احداث سد فینسک و کمبود آب سد شهید رجایی ساری و مشکلاتی که برای کشاورزان در سال اخیر با این کم آبی به وجود آمده را تشریح کرد و تشدید کم آبی و تنش آبی در مازندران با احداث سد فینسک را به وزیر محترم متذکر شد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود عنوان داشت: هم اکنون در ساری و میاندورود مشکلات اساسی در تامین آب کشاورزان و بحث حقابه ها و مشترکین آب وجود دارد، لذا درخواست داریم تیمی از وزارت نیرو به استان مازندران فرستاده شود و وضعیت فعلی سد شهید رجایی و مشکلات کشاورزان پایین دست بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد.

 

علی بابایی کارنامی در این دیدار بر نظرات قبلی در مورد توقف احداث سد فینسک تاکید کرد و افزود: ما همچنان بر توقف این سد پافشاری میکنیم و به هیچ وجه از حقی که برای مردم مازندران است کوتاه نخواهیم آمد.

 

نماینده ساری و میاندورود عنوان کرد: وزیر محترم نیرو در این دیدار بر تجدید نظر لازم بر اساس دستور رئیس جمهور قول مساعد داده است.

 

گفتنی است هفته گذشته مصطفی کواکبیان نماینده سمنانی ادار مجلس از تهران با لحنی عجیب مطالبی را در دفاع از سد فینسک خطاب به وزیر نیرو مطرح کرد که مورد انتقاد محافل کارشناسی و زیست محیطی کشور قرار گرفت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.